­

הרשמה לאתר

להמשך תהליך הרכישה עליך להיות רשום באתר

כניסת משתמשים רשומים

שם משתמש (דוא''ל) *
סיסמא *
arrow Iconהתחבר שכחתי סיסמא


הרשמה לאתר


הרשם לאתר על מנת לרכוש תקנים, להרשם להדרכות המכון ולהשאר מעודכן בכל הנעשה בעולם התקינה. לאחר הרשמה תוכל לצפות בתקנים שלך באיזור האישי באתר, לרכוש קרדיט או תקליטורי תקנים ועוד




arrow Iconהרשמה
תקנים בסל הקניות שלך
סה"כ: ש"חלתשלום

הליך טיפול בתלונות ובעררים

 

תלונות ומחלוקות -

 

  • כל ארגון וכל ישות רשאים להתלונן בפני הנהלת האגף או בפני מבקר המכון, על כל הליך או גורם הקשור בשירותים המסופקים ע"י האגף, שאינם מבוצעים לשביעות רצונם. התלונה תטופל על פי נוהלי המכון. תשובה מיידית תישלח תוך 7 ימי עבודה ותשובה סופית כתובה תישלח למתלונן תוך 30 יומי עבודה מתאריך קבלת התלונה.
  • היה והתשובה אינה מספקת את המתלונן, רשאי המתלונן לערער בפני ועדת איכות והסמכה. יו"ר ועדת איכות והסמכה ימנה נציג בלתי תלוי לטיפול בערעור תוך 7 ימים מיום קבלת הערעור. תוך 30 יום מיום קבלת הערעור תישלח למערער תשובה מנומקת וסופית.
  • תלונה של לקוח על לקוח אחר או על גוף שלישי הקשור במכון, תיחשב כמחלוקת ותטופל גם היא בהתאם לנוהל תלונות. הצדדים במחלוקות יידרשו להגיש את המסמכים הרלוונטיים לצורך יישוב המחלוקת. במידת הצורך יתייעץ המכון במומחה מקצועי לצורך הטיפול במחלוקת.
     

עררים -

 

  • ניתן להגיש ערעור להנהלת האגף על כל החלטה של עורך מבדק או ראש צוות. את הערעור יש להגיש בכתב ולפרט את הסיבות. ההנהלה תשיב למערער, בכתב, תוך 7 ימי עבודה מיום הגעת הערער.
  • לבעלי העניין להלן שמורה הזכות להגיש ערר על החלטת המנהל להעניק את ההתעדה, או על החלטת המנהל לדחות את הבקשה להענקת הההתעדה, או על החלטת המנהל לבטל התעדה קיימת:
    א. לארגון עצמו.
    ב. לכל ישות, העשויה להיות מושפעת מההחלטה.

     

לפרטים נוספים:
שלומית סעד-נוי - אחראית תלונות ועררים
דוא"ל: shlomit_sn@sii.org.il