­

הרשמה לאתר

להמשך תהליך הרכישה עליך להיות רשום באתר

כניסת משתמשים רשומים

שם משתמש (דוא''ל) *
סיסמא *
arrow Iconהתחבר שכחתי סיסמא


הרשמה לאתר


הרשם לאתר על מנת לרכוש תקנים, להרשם להדרכות המכון ולהשאר מעודכן בכל הנעשה בעולם התקינה. לאחר הרשמה תוכל לצפות בתקנים שלך באיזור האישי באתר, לרכוש קרדיט או תקליטורי תקנים ועוד




arrow Iconהרשמה
תקנים בסל הקניות שלך
סה"כ: ש"חלתשלום

ת"י 20000-1 ISO/IEC - טכנולוגיות מידע (IT) - מערכות ניהול שירות

 

עיקר תפקידו של ספק שירותי טכנולוגיית המידע (IT) בארגון - הוא לספק שירות איכותי, התומך בליבה העסקית של הלקוחות הפנימיים ושל הלקוחות החיצוניים.

ת"י 20000-1 ISO/IEC הינו התקן הבין-לאומי הראשון, המיועד לניהול שירותי ה-IT בראייה עסקית. התקן מבוסס על הידע והנסיון שנרכש על ידי המומחים בתחום והוא תואם את גישת ITIL.
דרישות התקן ישימות לכל סוג וגודל של ספק שירותי ה-IT בארגון פרטי או ציבורי, פנימי או חיצוני.

 

הקמה של מערכת לניהול איכות לפי ת"י 20000-1 ISO/IEC תאפשר לארגון:

  • מתן שירותי IT אפקטיביים ויעילים יותר, בראייה עסקית.
  • צמצום החשיפה לסיכונים, על בסיס הידע והניסיון המיטבי.
  • הערכת איכות השירותים המסופקים על ידי ספק שירותי ה-IT, על ידי גורם בלתי תלוי.
  • תיאום ציפיות והתאמה לדרישות חוזיות - הן מול הלקוחות והן מול קבלני המשנה.
  • זיהוי וניהול תהליכים מדידים והתנעת תהליכי שיפור מתמיד בשירות.
  • בטחון ללקוחות ולבעלי העניין כי הארגון מעמיד את מחויבותו לאיכות בעדיפות גבוהה.
     

סוקרי מכון התקנים הישראלי יסייעו לזהות האם מערכת השירות של הארגון מתאימה לדרישות התקן ומהן נקודות השיפור הנדרשות.


הדרך להתעדה

התעדה נעשית לאחר שספק השירות מיישם תהליך פנים ארגוני הכולל: הגדרת יעדים ומטרות, בחינה ושיפור תהליכי העבודה (מומלץ על פי ITIL) והקמת מערכת ניהול איכות בהתאם לדרישות ת"י ISO/IEC 20000-1. לצורך התנעת התהליך, מומלץ לרכוש את התקן במרכז המידע של מכון התקנים, ללמוד את הדרישות ולהשתתף בהדרכות מתאימות. כמו כן, ניתן להסתייע ביועצים המתמחים בניהול איכות ולבצע מבדק מקדים על ידי מכון התקנים הישראלי לבחינת הפערים. 
כדאי לראות בתהליך הזדמנות לשיפור באמצעות צוות של הארגון שיזכה למחויבות ומעורבות ההנהלה. בסופו של תהליך סוקרים בלתי תלויים של מכון התקנים הישראלי יבצעו מבדק המאשר את מערכת ניהול האיכות של שירותי טכנולוגיית המידע (IT) בארגון.

השלבים הנדרשים

 

הלקוח מכון התקנים הישראלי
רישום במכון התקנים הישראלי משלוח הצעת מחיר הכוללת: בדיקת נהלים ומבדק מקדים, מבדק התעדה
אישור הצעת המחיר מינוי מנהל לקוח
מסירה של נהלים ומדריך איכות בדיקת מסמכים וקיום מבדק
מקדים (Stage 1) ומבדק התעדה (Stage 2)
 
התייחסות לממצאי המבדק ותיקון אי ההתאמות וביצוע פעולה מתקנת הערכת הפעולה המתקנת ואישורה, משלוח הסכם פיקוח
חתימה על הסכם פיקוח (למבדקי מעקב) משלוח תעודות והסכם חתום על ידי מכון התקנים הישראלי
קיום פעילות שוטפת לשיפור מערכות ניהול השירות קיום מבדקי מעקב והערכה מחדש לבדיקת התאמת הארגון לדרישות

מכון התקנים הישראלי - הבחירה הנכונה עבורך
 

  • למכון התקנים הישראלי מוניטין רב שנים באיכות ובמקצועיות.
  • אנשינו הם ממיטב המומחים המקצועיים המובילים בתחום האיכות, בעלי ניסיון והכרות טובה של צרכי הלקוחות.
  • מכון התקנים הישראלי הוא גוף ההתעדה הגדול בישראל.
  • במכון התקנים הישראלי מגוון שירותים תחת קורת גג אחת: התעדה (בודדת ומשולבת), מגוון בדיקות מעבדה ומרכז הדרכה.
  • מכון התקנים הישראלי חבר בוועדות תקינה בין לאומיות ובעל הסכמי שיתוף פעולה עם גורמים מובילים בעולם.
  • מכון התקנים הישראלי חבר ברשת IQNet המאגדת בתוכה גופי התעדה (C.B) מכל העולם.


אנשי קשר

לפרטים:
מר שלמה קשני
נייד: 052-4707600    
דוא"ל:s_kashani@sii.org.il

 

לרישום:

גב' אופיר אשר
משרד:  03-6467832
דוא"ל: ofir_as@sii.org.il