­

הרשמה לאתר

להמשך תהליך הרכישה עליך להיות רשום באתר

כניסת משתמשים רשומים

שם משתמש (דוא''ל) *
סיסמא *
arrow Iconהתחבר שכחתי סיסמא


הרשמה לאתר


הרשם לאתר על מנת לרכוש תקנים, להרשם להדרכות המכון ולהשאר מעודכן בכל הנעשה בעולם התקינה. לאחר הרשמה תוכל לצפות בתקנים שלך באיזור האישי באתר, לרכוש קרדיט או תקליטורי תקנים ועוד




arrow Iconהרשמה
תקנים בסל הקניות שלך
סה"כ: ש"חלתשלום

TL9000

 

יצרנים בתחום התקשורת דורשים מהספקים ההתעדה המעידה על עמידה בדרישות ספציפיות של תעשיית התקשורת. זוהי דרישה חוזית המתאימה לארגונים יצרניים, ארגונים המפתחים חומרה או תוכנה וארגונים המבצעים אינטגרציה ושרות.

תקן TL9000 נכתב על ידי גוף בין לאומי (QUEST) שחברות בו חברות תקשורת גדולות כגון: אלקטל, לוסנט, אריקסון ועוד. התעדה לפי תקן זה משלבת את דרישות ת"י ISO 9001,, דרישות חובה כלליות לעמידה בתקן TL9000 ודרישות נוספות בתחומי תוכנה, חומרה ושירות, וכן סל של דרישות כלליות נוספות (חובה). בנוסף, הוגדרו ונקבעו על ידי הגוף המנהל של תעשיית התקשורת (QUEST) מדדים באותן קטגוריות, אותם יש למדוד ולדווח לגורם עולמי מרכזי (UTD).

הכרה של מכון התקנים ישראלי בהתאמת מערכת ניהול איכות בתעשיית התקשורת לדרישות תקן TL9000 מעידה על כך שהארגון נקט באמצעים הדרושים כדי לממש את מחויבותו לאיכות מוצריו.

 

הקמה של מערכת לניהול איכות לפי TL9000 תאפשר:
 

  • התאמה לדרישות החוזיות בשוק.
  • צמצום ההוצאות על אובדן חומר.
  • שיפור השירות ושימור לקוחות.
  • מעבר לתהליכי עבודה אפקטיביים ויעילים.
  • בטחון ללקוחות ולבעלי העניין כי הארגון מעמיד את מחוייבותו לאיכות בעדיפות גבוהה.

סוקרי מכון התקנים הישראלי יסייעו לזהות האם מערכת ניהול האיכות שלך מתאימה לדרישות, ומה הן נקודות השיפור הנדרשות. ההתעדה (אישור) ניתנת באמצעות גוף התעדה בריטי (NQA) כאשר המבדקים מתבצעים על ידי סוקרי מכון התקנים הישראלי בעברית.


הדרך להתעדה


התעדה נעשית לאחר יישום של תהליך פנים ארגוני בו מוטמעת בהצלחה, בהתאם לדרישות התקן, מערכת ניהול האיכות בארגון. לצורך התנעת התהליך, מומלץ לרכוש את התקן במרכז המידע של מכון התקנים, ללמוד את הדרישות ולהשתתף בהדרכות מתאימות. כמו כן ניתן להסתייע ביועצים חיצוניים המתמחים בניהול האיכות בתעשיית התקשורת ולבצע מבדק מקדים על ידי מכון התקנים הישראלי לבחינת הפערים. כדאי לראות בתהליך הזדמנות לשיפור באמצעות צוות של הארגון שיזכה למחויבות ומעורבות ההנהלה. בסופו של התהליך, סוקרים בלתי תלויים של מכון התקנים הישראלי יבצעו מבדק המאשר התאמה של מערכת ניהול איכות בתעשיית התקשורת בארגון לדרישות.
 

השלבים הנדרשים

 

הלקוח מכון התקנים הישראלי
רישום במכון התקנים הישראלי, ב-NQA וב-QUEST

 
משלוח הצעת מחיר הכוללת מבדק מקדים ומבדק אישור, דיווח ודמי תעודה
 
אישור הצעת המחיר
 
מינוי מנהל לקוח
 
מסירה של נהלים ומדריך איכות
 
בדיקת מסמכים
 
התייחסות לממצאי בדיקת הנהלים ותיאום מבדק דיווח המדדים ל-QUEST במשך רבעון
 
קיום מבדק מקדים ומבדק אישור
 
התייחסות לממצאי המבדק ותיקון אי התאמות וביצוע פעילות מתקנתותיקון אי התאמות
 
  1. הערכת הפעולה המתקנת ואישורה
  2. העברת הדו"ח ל-NQA לאישור
  3. משלוח הסכם פיקוח למבדקי מעקב
אישור הסכם הפיקוח
 
שליחת תעודות והסכם חתום על ידי מכון התקנים הישראלי
 
קיום פעילות שוטפת לשיפור מערכת ניהול האיכות בתעשיית התקשורת
 
קיום מבדקי מעקב והערכה מחדש לבדיקת התאמת הארגון לדרישות

מכון התקנים הישראלי - הבחירה הנכונה עבורך
 

  • למכון התקנים הישראלי מוניטין רב שנים באיכות ובמקצועיות.
  • אנשינו הם ממיטב המומחים המקצועיים המובילים בתחום האיכות, בעלי ניסיון והכרות טובה של צרכי הלקוחות.
  • המכון פועל תחת מטריית ההסמכה של NQA .
  • מכון התקנים הישראלי הוא גוף ההתעדה הגדול בישראל.
  • במכון התקנים הישראלי מגוון שירותים תחת קורת גג אחת: התעדה (בודדת ומשולבת), מגוון בדיקות מעבדה ומרכז הדרכה.
  • מכון התקנים הישראלי חבר בוועדות תקינה בין לאומיות ובעל הסכמי שיתוף פעולה עם גורמים מובילים בעולם.
  • מכון התקנים הישראלי חבר ברשת IQNet המאגדת בתוכה גופי התעדה (C.B) מכל העולם.
לקוחות מת"י מקבלים באופן בלעדי תעודת IQNet ללא תשלום, ובנוסף מתאפשרת קבלת הכרה הדדית באמצעות חברי IQNet ככלי שיווקי לארגון.


אנשי קשר

לפרטים:
מר אביטל ויינברג
נייד: 052-2562718
דוא"ל: Avital_w@sii.org.il

 

לרישום:
גב' קלריס עסיס
משרד: 03-6465311
דוא"ל: asisklaris@sii.org.il